Limosa.blogg.se

Kan ni tänka er!? Jag fick tag i Emma! Vi pratade en stund om hur hennes födelsedag och om hur vårt sommarlov kommer se ut 11 dagar från idag och lite så och sen blev det bara tyst. Jag trodde att hon valde att sitta knäpptyst eftersom jag sekunderna innan sagt att jag ville att vi skulle ta hennes tandem-cykel och cykla de 2 mil de är mellan Västergarn och Vibble så jag satt där ensam kvar i luren och skrattade och fösökte få kontakt och sen kom pipen . En efter en pep de i luren. Antingen hade hon fått nog eller så har det med täckning att göra. Men om hon inte ringen upp så får jag ringa henne imorgon eller någon annan dag under veckan och hör hur hon har det på ridlägret.

Men hon fick faktisk en systemkamera så nu har hon användning av min present!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0