Kategorierna

Under natten har det tillkommit en del kategorier. Så bara för att jag inte har något att göra just nu (och har ingen lust att lägga mig i solen redan...solar dagarna i ända nu och hudcancer ökar ju radikalt i sverige...) så tänkte jag förklara för er lite kort vad jag tänker skriva i de olika kategorierna så att alla har, åtminstånde, det på de klara.

Dagboken: Ja, det kanske är lite uppenbart men där hamnar alla inlägg där jag bara rabblar igenom dagen.

Eget innom sport: Efter en match jag själv har spelat så kommer det nog lite reslutat och match-snack/taktik-snack men det kommer nog inte bara bli fotboll utan kanske också lite tiden på min 5km bana eller om jag får för mig något annat. Men det är framför allt mina resultat och tankar kring sport.

Släktforskning: Är jätte sugen på att börja släktforska så jag ska nog dra igång det nu under sommaren. Om det blir över pappassläkt eller mammassläkt vet jag inte än men ett inlägg kommer lite senare om det.

Tankar och prat: Också ganska uppenbart. Skriver ner lite tankar och babblar på om sånt som inte hör hemma någon annanstans.

Författaren innom mig: Ja, jag skrev ju ett inlägg igår om min kommande bok. Här kommer ni kunna följa utvecklingen på den och om det blir klar eller inte.

Fc Barcelona: Nästan exakt på klockslaget då Barcelona vann Champions Leauge (nu iår) så fyllde jag 14 och eftersom jag inte hade något annat favoritlag så fick det bli det. Så här hamnar lite info och lite nyheter om klubben.

Spelade matcher: Ja, sverige-Serbien, Engeland-italien, Inter-Juventus, Visby Aik-Graip. Alla möjliga reslutat.

Kommande resor: Skriver lite info om mina kommande resor (ganska uppenbart). Här kommer också allt tjat om Språkresan hamna.

På resande fot: Som en liten resedagbok under självaresan.

Tidigare resor: Kan få infall om att berätta om mina två turkiet resor, legoland eller Oskarshamn ibland och då hamnar det här.

Drömmar: Ja, lite drömmar och förväntingar på livet

Skolan: Ja, nu i 8:an blir det ju ännu mer intresant att hålla ställningarna på betyg och sånt så allt det hamnar här.

Efter skolan: Ja, De Geer, Borås, Säve. Ja vi får se vart det blir.

One Tree Hill: Lite fakta dyker upp då och då, lite bilder, youtube, alla underbara texter och mina kärleksförklaringar till serien.

Skoj med bilder: Ja, alla kollage och sånt.

Bloggen: Det här inläggen kommer t.ex hamna där...

Shopping: Händer att jag visar upp lite köp eller sånt jag måste ha!

Kändisskvaller: Kändisskvaller...

Kommentarer
Postat av: matilda

tack emilia! :) har frågat jasse men hon svarar typ inte :S



PS. Jaa det måste vi verkligen!!!!!

2009-06-24 @ 11:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0