Hurra Hurra Hurra Hurra!




950621
Ett datum somär speciellt, iallafall för mig. För exakt idag så är det 14 år sen Emma Limosa Djurberg föddes. Så jag vill egentligen bara säga Grattis (hon har ju redan fått sina presenter) och nu försöker jag få tag i henne så att jag kan säga det personligen men det verkar ganska omöjligt...
Och imorgon åker hon iväg på ridläger ut till Gannarve som tydligen ligger antingen ute i Burs eller i När...Och hon ska vara där i 11 dagar! Vet inte hur jag ska klara mig. Nu när mitt sommarlov äntligen kan börja på riktigt med lata dagar och glass så åker hon iväg till hästarna.
Sen när hon kommer hem måste jag iallafll se till att vi kommer iväg till Stockholm! Har fått min mammas godkännande och det brukar vara hon som är tuffast att ta sig förbi så nu måste jag bara prata med Emma och Camilla så kanske det blir en 2:a båtresa mot Stockholm.

Men ja...
Ja må hon leva
ja må hon leva
ja må hon leva ut i hundrade år
javisst ska hon leva
javisst ska hn leva
javisst ska hon leva ut i hundrade år!
Ett fyrfalligt leve för Sillen,
Hipp hipp hurra hurra hurra hurra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0