Helt ur världen!

Idag har jag fått massa saker avklarade faktisk!

  • Gått och fått den sortens motion i Visby, Super mysigt och jag kommer tillbringa många sommar dagar/kvällar i Visby innerstad med Emma i sommar.
  • Gick upp klockan 6.00, något slags rekord men jag måste träna eftersom....
  • Emma är nu vittne till att jag har sagt att jag promt ska ut varje morgon runt 6.00-8.00 tiden och köra 5 km spåret som jag gjort upp och drömtiden är 19 minuter.
  • Jag och Emma har pratat om språkresa och bara haft lite tid tillsammans, Underbart <3
  • Jag har hittat en optimal Sommar-outfit som jag kommer använda mycket i sommar, även på skolavslutningen på Fredag.
  • Blivit uppbokad på avslutningsdagen och jag och Emma ska nog på resturang (omjag får min vilja igenom men om jag känner oss rätt blir det nog att vi sätter oss vid muren eller på någon annan mysig plats med lite mysig matsäck, och när jag skriver det såhär så låter ju inte det heller så dumt, något blir det iallafall)
  • Har bestämmt lite smått och odetaljerat vad Emma ska få i födelsesdagspresent.
  • Suttit på McD i två timmar och lunchat med Jasmine och Emma (H) och pratat av mig om allt mellan himme roch jord.
  • Fått tag på Sanna och fått ett formulär så nu vet jag vad hon behöver veta för att få ihop min design.
  • Börjat på Tzatzikin som jag ska ha till matsäck imorgon ;)

Sådär ja! Vilken toppendag måste jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0