Fotbollsskolan dag 1

Igår natt gick jag och la mig vid 1.30 vilket jag ångrade starkt imorse. Kl 9.15 drog mamma upp mig och snabbt i med frukost, snabb laddning och packa sen 9.45 var det samling uppe på Hemmaplan.
Det var match mot p18 och Matilda var med vilket var lite roligt. Själva matchen var också ganska kul...En klasskompis dömde, Matilda var motståndare och vi vann med 7-0 mot serieledarna. Haha. Jag fick också spela yttermitt och jag tyckte jag gjorde ett bra jobb (Mulle med) så jag är ganska nöjd med matchen.
Fast jag fick ju också en stenhård boll i magen så jag tappade andan och låg och skrek-grät på planen för fösta gången på flera år. Fast andan kom tillbaka ganska fort och då var det bara upp igen.

Jag påbörjade också min vecka som ledare på fotbollsskolan idag precis efter matchen. Jag, Bea, Rebecca och en vuxen har hand om 8st 8-9 åriga flickor. Jätte söta och en del med talang!
Kommer nog få höra en hel del om det under veckan.

Ha det bra tills dess ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0