Förlåt Beatrice.

Gomorgon alla solstrålar!
Titta ut! Vilket väder. Blir perfekt idag med ännu en 5 timmars dag på fotbollsskolan och så ska jag ju fira Emmas födelsedag sen på eftermiddagen så vädret är perfekt! Hoppas bara att "han däruppe" inte får för sig något under dagen.

Först måste jag tydligen be om förlåtelse för att slippa krig.
Bea reagerade tydligen starkt på ett fel som uppstod i "Pepparkakskull på fotbollsskolan" där jag skrev att vi bara var 2 st och då menade jag att vi var 2 st från ca kl 13.00-15.00. Bea reagerade tydligen stark eftersom det blev en ledsen gubben med och om det betyder så mycket för henne så måste jag ju be om ursäkt för att jag skrev fel.
Förlåt.

Nu har jag precis ätit lite bottenskrap med flingor och lite vattenmelon. Hoppas bara att jag står mig på det idag. Fast sen i eftermiddag måste jag bara in förbi affären och köpa en tårta till Emma. Sen hoppas jag nästan att vi (jag) inviger de nya oranga (väldigt synliga) bussarna som är nya på Gotland för i sommar, och åker ner till Västergarn och badar, så otroligt härligt!
Fast just nu känner jag mig inte så bra i halsen efter alla försök att få de små flickornas uppmärksamhet eller så är det en förkyldning så vi får väl se om jag vågar mig på ett bad i 14-15 gradigt vatten och riskerar att börja sommaren som lite smått förkyld fast ´när det gäller bad så är allt värt allt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0