Drömtiden på 19 minuter...

God morgon!
Idag är det orientering i Svaide som gäller! Och jag förstår verkligen inte varför de drar ut på lidandet!? Nu har vi gått i skolan i 3 (snart 4) dagar och vi har inte haft en ända lektion (vilket givetvis är skönt, men ändå) och det måste ju vara ett bevis på att det är slut men istället ska vi tydligen åka runt och göra massa saker som ibland känns helt meningslösa...Det hade ju bara vart och slutat en vecka tidigare? Nu känns det som att lärarna bara hittar på grejer för att uppehålla oss. Haha.

Men som sagt så är det orientering som står på schemat i dag. Och om jag har tur kommer jag i en grupp där alla är latmaskar och inte springer eftersom jag måste vila mig i form till Vårruset som går av stapeln ikväll! Ska bli jätte roligt men jag känner ju också pressen från mig själv att klara fjolårets rekord (satt av mig själv) på 25 min och dröm tiden är 19 (vilket var tiden vinnaren fick) alltså måste jag springa bort 6 minuter och det gör man inte bara sådär. Tror faktisk att jag inte kommer klara mitt mål med att slå 25 minuter för min kondis är inte var den var.

Och jag skulel ju ha Tzasiki idag men den blev inte så lyckad....det blev ganska mycket mer salt än vad det skulle vara men det lär ju vara bra inför en löpning.

Nej, nu ska jag förstätta fylla i Sannas formulär ;)

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

GODMORGON :) vad ska du hitta på för roligt idag ?

2009-06-11 @ 09:34:52
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0