2 timmar innan-ingen mat.

Nu börjar jag få lite bråttom känner jag. Om 2 timmar ska jag infinna mig nere på grillplatsen på Kneippbyn och jag har inte ens skaffat mat än... Det känns "Jag" på något sätt att 2 timmar innan inte ha en aning om vad man ska äta.

På 2 timmar ska jag:

  • Ducha och frächa upp mig efter en svettig dag i solen och en hud som lucktar klor.
  • Tänka ut vad jag ska äta
  • Gå till affären och handla mat
  • Packa ner lite småsaker + maten
  • Börja gå...

Ja, jag tror faktisk att jag klarar det här på 2 timmar. Blev faktisk inte så mycket när man ställer upp det såhär...Tänk vad mitt lit hade blivit så mycket enklare om jag gjorde det lite oftare.

Känns också väldigt roligt att jag inte har en aning om vilka som kommer. Eller jag vet ju Bea, Matilda, Jag själv, Emma (H), Kalle och Terese men, jag menar, förra gången kom det ju en del som jag inte visste om iför väg. Så det känns väldigt härligt faktisk. Undrar om jag ska ta med badkläder? Kanske blir lite bad där nere, även fast det är universums sämsta strand.
Jaja, får se. Nr 1 är iallafall att ducha och tänka ut vad jag ska ha på mig. (Bara det tar förmodligen 30-40 minuter...) Suck vad jobbig jag är ibland. Helt otroligt att jag har en familj och kompisar som ens står ut med mig dagarna till ända. Usch. Borde ge dem en "Dagens ros" eller ett diplom eller nått sånt...Jag skulle iallafall inte stå ut med mig själv så länge...(om jag inte hade vart född såhär alltså).
Nej, nu är det läge att avsluta. Både Jasmine och Bea har lärt mig att svammla och "dö-prata" och det är inte posetivt. Känner att Emma måste komma hem nu. Haha. Fast nu när jag tänker efter så svammlar hon rätt bra ibland också-tänker på alla sömnlösa nätter i hennes Gästrum (prinsessrummet) då samtalen har gått från Ice Age 2 till Robin Hood (otäcknade) och avslutats med fnitter mixat med varför Bananer är böjda och varför tomater är röda.

Nu ska jag gå ner och testa "gummibandet"...vilket betyder att jag helt plötsligt blev väldigt sen...


Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Hoppas du har haft en skitbra dag, snygging!

puss och kram, http://esth.blogg.se

2009-06-30 @ 20:15:34
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0