Fredag, Idag, Imorgon

Hej Hej. Har det åskat i flera timmar hos er också? Det har det iallafall här. Åskat och spöregnat!! Så vi har super myst och ätit lammkotlett och massa annan go mat!

Men för att göra en liten snabbis över vad som hänt de senaste dagarna så såg det iallafall ut såhär:

Fredag: Jag tar det ganska lugnt på för middagen. Tror att det var då jag pantade brukar med Jonte men jag är inte säkert men om jag gjorde det så kan ni ju räkna med det. Han erbjöd sin hjälp men "glömde" att säga att han bara skulle gå med som sällskap och det jag jag som fick stoppa ner mina händer i säcken som jag full med öl, sprit och läsk som runnit ur! Usch. Jag belönade iallafall mig själv efteråt med att Jonte fick dra mig hem i skrindan (synd att det var nerförsbacke...), en punshrulle (ni vet en sån där man för med aftonbladet nu mera), Klick och Aftonbladet och en Loka. Sen kom ju Jasmine hem från Skåne så jag var ju tvungen att träffa henne också! Så vi (efter MÅNGA om och men) möttes på Öster och gick ner till Glassbaren och hamnen som nu är full med Bratz och är så fulla att de vimmlar ut i vägen, ramlar mot husväggar och sypr i polisbilar och i år bytte som ut "att sprutta svindyr Champange på varann" till "Spruta Ramlösa på varann"och så blev det lite kärlek i gräset också...
När jag sen kom hem så skyndade jag iväg till lekparken där jag mötte Kalleponken och Bea så gick vi vidare till Gården där vi grillade. Det var super mysigt även om folket inte precis köade för att komma in... Men vi grillade, kollade på Cops, spelade lite biljard, Scategory och "President & Latrintömmare" haha. Jag var faktisk president en gång så jag gör stora framsteg!
Sen kom jag hem vid 00.40 någonting och då hittade jag en fästing så då fick jag springa runt, livrädd i vårt mörka hus, och leta efter en pinsett och så fick jag ta bort den. Klockan var inte mindre än 01.20 och först då kunde jag lägga mig till ro och sova! Skönt!

Idag: Så hade jag först inte planerat någonting så jag satt med frukosten ute vid dammen och växthuset ett tag sen gick jag in och då ringde Jasmine och undrade om jag ville med och spela fotboll på Gråbo så då vid 12.30 cyklade jag dit. Så var vi hemma hos henne och låg på gråbo-planen i ett par timmar och sen vid 15.00 cyklade jag hem. Och sen dess har jag väl inte gjort någe vettigt.

Imorgon: Ska jag kanske träffa Emma som antingen redan är hemma eller som kommer hem inatt. Fast där är det ett stort kanske. Så ja, jag vet faktiskt inte. Men om inte så följer jag nog med mamma och pappa och shoppar inför sommarens höjdpunkt som jag längtar sjukt mycket till; BURGSVIK!! Så vi ska handla lite campingstolar, sovsäckar, batteridrivna lampor, batterier och lite sånt.
Och idag insåg jag också att jag totalt tappat räkningen på folket som ska med. Förra året tror jag att vi var runt 15 st och jag skojar inte om jag säger att vi säkert blir dubbelt så många!! Men det ska verkligen bli skitkul!! Och ni lär inte missa någonting från den "resan" iallafall. Super mysigt att vi ska vara där i 5 dagar också. Tror inte jag campat så länge i sträck förr men det ska bli sjukt mysigt och om det börjar regna får vi väll tränga in oss 30 pers i den ända husbilen som ska med. Haha. Gud vilken upplevelse...Och själva anledningen varför vi faktisk hamnar där ute, mitt i ingenstans är för att några st ska kasta varpa men det är somsagt ganska bortglömt nu. Haha.

Nu blev det här ett jätte inlägg som är sådär super jobbigt att läsa men men, så blir det ibland.

Ha det nu så bra tills nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0