Önskelistan

Är det för tidigt att börja skriva en önskelista till Julafton? Nee.....Det är det väl inte. Jag har iallafall bara en önskan i Jul, en ända grej jag vill ha och det är en Kronan Cykel! Såg en i en tiding för några veckor sen och sen såg jag en livslevande på stan och jag är kär och det är inte lite utan mycket kär!!
Så idag var jag inne på hemsidan och jag vet precis vad jag ska skaffa den dagen jag får barn; En kronan Barnvagn ;)
Men nu är jag, som sagt, helt kär i Kronans cyklar. Vi har t.o.m en ute i "mellantinget" men det är ju en herrcykel....typiskt säger jag bara!
Gud dom är så himla snygga!!!

Och om ni nu har missat dem så kan ni ju kolla här!



 



Visst är dom snygga! Här är alla färger som finns att köpa och förhoppningsvis blir någon av dessa min till Julen ;)
Vilken färg hade ni tagit?

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej, tänkte bara säga att jag har tagit bort min blogg ifall du undrar.

2009-07-29 @ 17:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0