Dreams By Isabell Kirsten

Nu är jag inne i en såndär "slösa pengar svacka" igen. Då jag spender mesta delen av tiden inne på stan i massa affärer eller framför datan inloggad på nät-butiker och så köper jag massa "shoppingtidningar" som Bubblerrom och Chic. Och jag älskar verkligen dom här, såkallade "svackorna". Det är dom man får energi av kan man säga.

På sistonde har jag köpt en super söt randig klänning från JC, Ett super snyggt armband från Cubus och en tröja där det står "Little Miss Subborn" och så är jag sugen på att köpa "Little Miss Sunshine" också.
Och så jag har äntligen , efter 3 månaders letande, hittat en perfekt klänning till bröllopet som jag ska på i September! Hittade den på Bubbleroom för 899 men det var rea så den kostade bara 650.
Och här är den:

(Den kommer från Dreams By Isabell Kirsten)

Så det kommer nog bli super fint och om det blir kallt så är det ju bara att köpa en fin sjal. Perfekt, eller hur?

Så var jag inne på Gina Tricot's hemsida idag och där hittade jag också lite grejer som jag hoppas blir mina snart!
Men klänningen kan jag iallafall hämta på Måndag.
Så började jag ju prenumerera på Martas fotbollsmagazine för ett tag sen och jag får mitt första nr den 31/7 så nu är det mycket kul som händer och mycket att se framemot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0