1,5 mil på längdskidor

Sådär, Hemma från en hel dags långskidåkning i spåren. Åkte 2,5 kilometern 2 gånger och så följde jag med Hampus ut i mil-spåret så samanlagt åkte jag alltså 1,5 mil. Ganska stolt.
Nu sitter jag alltså här och är helt matt, borde egentligen sitta nere och plugga men jag orkar verkligen inte! Vet inte, kanske börjar bli lite smått skol-trött. Men jag antar att jag är så illa tvungen att sätta mig någon timme iallafall, sen är det snabba-fötter träning och jag verkligen inte har någon större lust att gå på. För som jag sa så är jag helt matt i hela kroppen och är påväg att somna plus att jag har skavsår på både mina hälar ifrån mil-spåret, Så jag vet faktisk inte om jag orkar. Sen efter träningen är det ju utvecklingsamtal, jag är sist, men med tankte på hur mina omdömen såg ut så har jag nog inget att vara orolig över.
Kommer iallafall somna fort ikväll, för att sen vakna upp för en lång-dag och biologi prov....Jippi (fatta ironin!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0