Mina kära nära :)



Ja, då var det dagen före Julafton men eftersom min familj är lite speciell (eller ska man säga kärleksfull) så försöker vi fira med alla våra nära och kära. Lyckas nästan varje år.
Så igår kväll började julen för mig, lite sent med tanke på att den började i Oktober förra året. haha. Det var ett roligt år :)
Igår gjorde vi iallafall köttbullar; Naturella och med Tacosmak! Mina favoriter. Vi klädde granen, gjorde skinkan och nu springer mamma runt och ställer ut tomtar och änglar för fullt.

Jag har också vart på stan med Emma och hade lite julafton på Ringduvan. Jag fick en sparuggla (spargris) och en Chokladfondy grejsimoj :)
Emma fick av mig en bebistandborse (fråga helst inte hahah), en sparjord (spargris), 1 kg oboy och Fårösundöronhängen.

Vi skulle egentligen vart vid mommo nu (ska fira där ikväll) men jag har lockat håret, pappa är på jobbet, min morbror är på jobbet och mamma dushar så jag antar att vi inte kommer vara där förens kl 16.00 :) haha. Det blir alltid så men jag vet iallafall vilka jag brås på... :)

God Jul allihopa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0