Many Wishes Came True

God Juldag kanske jag får säga nu :) hihi.
Hoppas att alla har haft det bra idag och att drömmar blev sanna :)

Ingen dog idag så min dag var perfekt :)

Vaknade vid 10.00 och gick runt och ställde ut lite fler tomtar, kollade julkalendern, åt godis, gröt, gjorde godis, städade lite (egentligen olagligt på julafton men men gjorde en snabbstädning på 5 minuter vilket betyder att jag lär få städa garderoben imorgon...)

Vid 1 gick vi in till farmor och farfar och åt mat och efterrätter men till min stora förvåning och glädje så blev det bara 2 efterrätter idag :) Hon skonade oss. Tack Farmor. Riktigt hyggligt.

Vid 17.30 gick vi hem, mysade till det med ljus och godis och spelade "På spåret spelet" (under kvällens gång har vi spelat det 6 gånger.....) Såg Karl Bertil Johnssons jul, öppnade klappar och sen min favorit; Svensson, Svennson. Ingen jul utan Gustav!

Jag fick verkligen allt jag önskade mig också! Helt perfekt är det.

Och för att jag älskar listor så blir det nu en liten klapplista :)

  • Mozartkulor
  • 1500 kr
  • 300 kr på Bokia (kommer troligen köpa "Elsas mode")
  • Kate Voegle "A fine mess"
  • Grey's Anatomy Säsong 1
  • Marabou Daim
  • Halsband med Ängel
  • Silver armband
  • Sex And The City Shoebox
  • Prickiga strumpbyxor
  • Långa mysiga strumpor som jag totalt tappat namnet på.
  • Lady Shave
  • Mysbyxor
  • Svarta tjocka strumpbyxor
  • Andreas Carlsson "Live to win"
  • Shopaholic "I väntans tider"
  • En sparuggla
  • Chokladfondy

Jag är också super nöjd med allt jag gav bort :) Något av det roligaste är ju verkligen att ge bort allt smart och oväntat som man tänkt ut :) Och så måste jag tipsa er om en sak som har blivit som ett litet shopping motto i jul: När man köper något till någon i familjen, köp sånt som du själv vill ha :) Hihi.
Pappa fick en tröja med New York Skyline (hand klädstil är ganska enkel och tråkig annars så jag piffa till honom lite :)
André fick filmen "Stop-loss" som jag älskar.
Och med mamma gjorde jag ju ett riktigt kap :) Ska bjuda henne på bio och det blir Sex and the City 2 :) Hihi.

Nej, nu ska jag se första avsnittet av serien och imorgon ska en sista önskan bli sann: Jag ska få se första Eloise filmen, andra på Annandagen :) Fick ju inte se dem förra året vilket var en stor besvikelse men i år blir en dröm sann somsagt... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0