Livet Leker <3


(Lussebullarna mamma och jag bakade på Lucia. Mums Mums!)

Oj, nu var det ganska länge sen eller hur?

Har helt enkelt haft fullt upp med skolan, träningar och Emma. Att matcha våra liv och scheman är en utmaning varje vecka. haha.
Men nu börjar allt ordna upp sig och jag har faktisk saknat att skriva av mig här så nu är det slut på uppehållet om jag får bestämma!
Plus att det är så mysigt med bloggar på vintern. Både att läsa och skriva. Sätta sig ner med en kopp te, sätta på Calle Kristianssons "Walkning In Memphis" och skriva vad som ploppar upp i huvudet eller varför inte läsa det som ploppat upp i främmande människors huvuden? Mysigt helt enkelt!
Det är nämligen precis det jag gör just nu! Livet leker helt enkelt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0