Lista nr 2

Matvanor
Bästa maträtt:
Saffransräkor
Bästa dryck: Tranbärsjuice
Hatdryck och maträtt: Samarin och korvstroganoff!
Bästa alkoholdryck: Dricker inte alkohol.
Använder du smör på smörgåsen: Nej, inte så länge jag kan minnas.
Smågodis eller färdiga påsar: Smågodis!!
Favoritglass: Kryddig rabbarber och Lion

Shoppingvanor
Hur mycket shoppar du för varje månad:
Det är väldigt olika eftersom jag shoppar väldigt mycket efter jul och födelsedagar men en vanlig månad är det inte mer än 500 iallafall.
Har du mer skor än kläder: Absolut inte!
Favoritplagg: Just nu är det nog...humm...vanliga svarta tights! Allt blir så mysigt då!
Hatplagg: Sånt som kliar...

Arbete/utbildning
Jobbar eller pluggar du:
Pluggar.
Vad vill du bli: Har ingen aning. Har funderat lite på frilandsjournalist för någon resetidning eftersom jag gillar att skriva och resa. Folk säger att det skulle passa bra och jag tror nog också det :)
Trivs du med ditt jobb/din utbildning: Ja, det gör jag.
Är lönen viktigast: Nej. För mig kommer det viktigaste vara att jag vaknar varje morgon och vill gå till jobbet!

Boende
Lägenhet eller hus:
Hus
Framtidsplaner med boende: En liten liten, mysig lägenhet i New York.
Litet eller jättestort? Drömboende?: Samma svar som förra frågan...
Landet eller mitt i stan: När jag får familj och barn vill jag bo lite mitt emellan. Typ Vibble :) Haha. Men en stor trädgård!
Mysigt eller sterilt: MYSIGT!! Många ljus och kuddar!

Lite allt möjligt
Har du barn? Är otrohet okej:
Nej, men när jag blir stor vill jag ha en stor familj. Och otrohet är aldrig okej!!
Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal?: Min familj betyder väldigt mycket för mig och ja, om lojal betyder det jag tror så är jag nog det.
Tycker du om att dricka dig full: Nej, har aldrig druckit så jag vet inte men jag tror att det borde vara rätt obehagligt.
Hemmafest eller krogen: Hemmafest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0