Lista nr 1

På Cosmopolitan.se kan man hitta super roliga listor att fylla i till bloggen. Just nu finns det 18 st och eftersom jag älskar sånna här listor så kommer de flesta nog dyka upp här men jämna mellanrum :)
Här kommer iallafall den första (men absolut inte sista!!) :D

Nämn något som gjorde dig glad igår: Oj, igår var det mycket! Slutade skolan, träffade 2 av mina närmaste vänner och klippte mig :) En mycket härlig dag med mina älskade! <3 Det är de som gör mig gladast :D

Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag sov...mycket sött!

Vad gjorde du för 15 minuter sen: Satt ute med min familj i soffan och kollade på Nille City (tror jag det heter)

Det sista du sa högt: Älskar dig med.

Det sista någon sa till dig: Jag älskar dig.

Vad har du druckit idag: Juice och Soda stream Pink Grape

Vad var det senaste du åt: Såndär mörkchoklad som man bakar med :)

Vad var det senaste du köpte: Aftonbladet, Klick och 2 paket tomtebloss.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Perfekt vinterväder. Vindstilla med snötäckt mark!

Godaste glasssmaken: Kryddig rabbarber och Lion

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte faktiskt, måste nog uppleva det först för att vara 100 % säker.

Sover du tungt: Mycket!!!!!

Drömmer du mardrömmar: Mycket sällan, nästan aldrig.

Trivs du med ditt jobb: Jag är bara 14 år och har inget jobb men om jag skulle haft ett jobb skulle jag vara tvungen att säga JA eftersom jag aldrig kommer jobba där jag inte trivs.

Favoritklädsel: Gud vilken fråga! Det varierar så mycket men jag antar att jag måste säga: Persikofärgad klänning, vit kofta, vita converse och min bruna "Ment to be" väska. Då trivs jag!

Favoritlåt just nu: These Words med Idol-Alice.

Vad ser du om du tittar till höger: One Tree Hill säsong 6 boxen :)

Vad gör dig glad just nu: Tanken på att det snart är jul, Emmas fina kommentar och Emma i övrigt, tanken på Thailand, England och USA!! One Tree Hill och min Spotify lista på Emmas Spotify :)

Vad ska du göra här näst: Lägga mig i sängen och kolla på One Tree Hill

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Trött, seg, matt, Glad, lycklig, pirripirrig!

Favoritgodis: Choklad, sura saker och blåbärs plattorna (helst gammla och hårda!)

Kläder just nu: Pappas raggisar, mammas svarta tights, svart linne, en lång kofta som nu går in på sin tredje generation (både mommo och mamma har haft den före mig) och ett pärlhalsband.

Sommarplaner: Konfirmation i England, mycket fotboll, Emma, stugan, bussluff och kanske England igen :)

Hur många kuddar sover du med: 3 st.

Spelar du något instrument: Nej, men är riktigt proffsig på att improvisera :) Men ärligt talat är jag helt omusikalisk, ingen taktkänsla och helt tondöv!

Morgon eller natt människa: Har inte listat ut det än...Har väldigt svårt att ta mig upp på morgonen och enligt Emma är jag också en riktigt Bitch då...men jag blir också väldigt trött på kvällen och är riktigt seg men jag klarar ju att var uppe länge men runt 12 vill jag bara till sängen!! Så jag vet faktisk inte riktigt...Dagmänniska kanske?

Vad är viktigast för dig: Att min familj, släkt och mina närmaste vänner mår bra. Det kanske låter som ett väldigt vanligt och tråkigt svar med det är faktisk helt sant. Jag mår skit om inte de jag bryr mig om mår bäst! Önskar att det inte var så för det blir ju nästan omöjligt att vara helt lycklig själv någongång men jag gör mitt bästa för att hålla alla lyckliga samtidigt :) Men om man tänker mig själv så är det fotboll, få vara med Emma och att få resa! Absolut det jag prioriterar högst!

Är du kittlig: JA! Överallt på hela kroppen verkar det som! Visste inte ens att man kunde vara kittlig på knäna...men tydligten.

Snarkar du: Nej, jag tror inte det. Men ibland susar jag nog...har för mig att Emma sa det någon gång.

Stjärntecken: tvilling och jag passar ganska bra in där

Äckligaste insekten: Vet inte...gråsuggor under stenar är inte kul.

Längtar du mest efter just nu: Att få resa!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0