Fotboll in my H

Oj vad den här dagen har gått fort i jämfört med igår!

Hade ställt klockan på 8.00 men tänkte att mamma kommer väl och säger till så jag kan somna om...
Men hon kom aldrig, eller jo, hon kom....kl 9.30. Så vi fick skynda oss och packa ihop lite frukost och åkte till Södervärnshallen eftersom IFK skulle spela kl 9.50. Vi hann se nästan hela matchen! Sen var vi där och kollade ett tag, sen åkte vi och bytte min p18 overall som dom gjort fel med, en snabbis på ICA maxi och sen tillbaka till 13.30 och kollade på deras sista match.

Det gick inte så bra, förlorade de 2 första och sen vann de med 5-0 mot Gotland Södra och de spelade faktisk riktigt bra då! Saknar det lite men samtidigt inte...
Kul att kunna kolla såhär iallafall.

Om 2 timmar kommer farmor och farfar hit och äter middag men jag kommer ganska troligen ge er en lista och One Tree Hill. (Tror att jag glömde igår...Aja, ni får en idag istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0