Final week

Sista veckan i skolan, vare sig det är dags för Sommarlov eller Jullov så är det något speciellt med den veckan. Speciellt innan jullovet faktisk. Hela skolan går och räknar dagarna, man gör bara roliga grejer och slutspurtar, de säljer pepparkakor i Caffis och Mats sjunger julsånger :) (Okej, det där med julsångerna kanske inte är riktigt sant men jag skulle inte bli förvånad om han kommer imorgon trallandes på något juligt)

Måndag ~ Dagens stora number one är såklart att det började snöa idag! Dagens number zero är väl kanske att det började när jag var påväg till skolan...sen till skolan. Rusar in, helt dyngsur och oturligt nog gjorde jag bort min inför hela luciatåget som stod och förberedde sig för att gå ner till Aulan...jag hade mitt skåp precis där. Typsikt. Så sprang jag iallafall ner helt pissvåt så att det rann om mig och kollade på Lucian. Lite kul att det var en "svart" tjej som var lucia. Inte varje dag det inte!
Sen gick vi på skolbio också.

Tisdag ~ Ska stå Jour i Caffis hela dagen. Plus att jag ska fixa biljetter till Soaren som är på Onsdag.

Onsdag ~ Bad...mindre roligt. Plus att min bror +alla andra 6:or på Södra delen av ön ska hälsa på. Sen ska jag julhandla med Emma och sen går vi till Soaren. Vet inte om hon ska sova här också men ja, sånt löser sig alltid.

Torsdag ~ Mentorsdag. Vilket betyder att vi ska hitta på något med våra mentorer under dagen. troligen julpyssel...

Fredag  ~ Avslutning i kyrkan +betyg+mys! Efter det ska jag klippa mig och träffa Emma! Myspys! Perfekt början på ett härligt jullov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0