"Vad köpte du?"

Hallå allihopa.
Nu går det ganska långt mellan inläggen. Beror väl på att skolan har börjat antar jag.
Idag åkte jag och mamma in till stan. Och efter 3 timmar av shopping så cyklade vi hem med fulla kassar.
Vi cyklade till affären och köpta mat och godis och hyrde film. Walander-Skulden. Så ikväll blir det myskväll med Mamma och André. Pappa är nämligen på svensexa. Haha!
Ringde Emma också och frågade om vi skulle gå på kneippbyn imorgon efter min match men hon åker till stockholm imorgon bitti så det gick inte.
Och när hon frågade vad jag hade gjort idag så sa jag ju som det var, Jag och mamma hade vart på stan och då frågar hon med en gång; Vad köpte du? Som att det var en självklarhet att jag faktisk tog med mig någonting hem!? Haha. Men för att inte göra henne besviken så berättade jag att jag har köpt en tröja med coolt tryck på Malmgrens från ICHI, en "halsduk" från Cubus och ansiktsgrej från Apoteket. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0