My Life

Nu har jag legat i Poolen i ett par timmar och pratat med mamma. Vi kom in på mitt favorit ämne; Framtiden.

Vi började prata om mina barn och hur många barn jag ska ha och vad de ska heta och vad jag ska jobba med och hur allt ska gå ihop och så.
Kommer inte ihåg allt men här kommer en del av det som det pratades om;

Jag - Mamma! Jag har kommit på att jag måste ha 6 barn!

Mamma - Jaha.

Jag - Vet du vad dom ska heta? Jo, Först är det ju de gamla vanliga; Myra, Maximiliana, Summer, Elliot och Nemo  sen har jag kommit på 1 till! Tzatziki!!

Mamma - Haha okej.

Sen sa vi något mer och helt plötsligt kommer mamma på;

Mamma - Du kan ju döpa ett till Emilia Jr

Jag - Nej...Princess Emilia

Mamma - Haha. Ja, Eller Princess Emilia den andre

Jag - JA!!!

Sen kom vi in på jobb...

Jag - Gud jag har ingen aning om vad jag vill jobba med...Men jag måste vara rik så att jag kan resa mycket och ta hand om mina 7 barn. Jag vill liksom att alla mina barn ska ha sätt typ hela världen innan dom fyller 10!

Mamma - Ja men när ditt första barn är 10 är ju ditt yngsta 3 om du föder dom med 1 års mellanrum

Jag - Ja? Och? Jag reste ju för första gången när jag var 1,5 år.

Mamma - Ja men då kunde vi ha dig i knät, du behövde liksom ingen egen stol...Men om du ska ha 7 kommer ju det kosta jätte mycket...

Jag - Ja, men jag ska ju bli rik, plus att jag får skaffa en stark man som kan ha barnen i knät. SOm tripp trapp trull, 10 åringen kan sitta först sen fortsätter det ju så. Och jag kan ju ta några också....jag kan bli en sån där Body Builder så att jag får stenhårda lår så kan jag också hjälpa till. Eller nej! Vi kan ju sitta alla i en stol...det blir ju jätte billigt!

Mamma - Haha 'suck'.

Tyst...

Jag - Jag vet vad jag vill bli! Stylist! Jag kan bli nästa Rachel Zoe!!

Mamma - Ja, men du ska ju ha 7 barn och vem ska ta hand om dom?

Jag - ehh...Men Rachel Zoe har sin studio hemma hos henne....

Mamma - Ja, men hur många barn har hon?

Jag - ................inga tror jag........

Mamma - Nej juste...

Jag - Men min plan i livet är att spara skit mycket nu när jag är barn så att jag kan ha råd med allt jag vill! Och så ska jag bara resa och leva livet när jag är 20-30 sen ska jag börja producera barn...

Mamma - Jaha....lycka till! Good Luck!

Jag - Vadå!!? Jag kan ju göra som Petra, Jobba i en bar någonstans i medelhavet...

Mamma - Fattar du vad det innebär...

Jag - Ja......

Mamma - Man börjar jobba kl 11-12 sen jobbar man till 3-4 på natten...

Jag - Jaha...

Jag - Jag förstår inte alla personer som gnäller och tycker synd om sig själva för att det har ett "skit liv". Varför gör de ingenting? Typ flyttar utomlands...? Det ska jag göra om det går och skiter sig!

Mamma - Men du måste ju ha ett uppehållstillstånd då, det är ju inte bara att flytta...Och om du ska jobba så måste du ha jobbtillstånd...

Jag - Men hur länga får man stanna då?

Mamma - Jag vet inte riktigt. Ungefär 3 månader kanske

Jag - .......

Mamma- ........

Jag - Jag vet!! Vi säger att jag flyttar till Santorini och så är jag där i 3 månader och jobbar svart där eftersom jag kanske inte får jobbtillstånd....Sen när det har gått 3 månader så tar jag en liten "semester" typ till Spanien eller nått i kanske 2 veckor sen är det ju bara att åka tillbaka till Santorini och vara där i 3 månader till....

Mamma - Haha


Så kommer vi in på jobb igen


Mamma - Men du kanske ska ha ett ordentligt jobb...

Jag - Jaha....vad är det för jobb då?

Mamma - Advokat.

Jag - Men då måste man ju bråka med så mycket folk och sen så kommer dom och mördar en....och det vill inte jag.

Mamma - Nej men, det beror ju på vilken sorts advokat du blir.

Jag - Jaha, vilka sorter finns det då?

Mamma - ........Ja du....?

Jag - ?

Mamma - Försvarsadvokat

Jag - Vad gör man då då?

Mamma - Man försvarar mördarna...

Jag - Men gud, det är ju dumt!

Mamma - Haha. Ja egentligen

Jag - Vad finns det mer för ordentliga jobb med bra lön..? Och jag tänker inte bli läkare!

Mamma - Jag vet inte riktigt....

Jag -  PRESIDENT!!!!! JA!!!!

Mamma - ?

Jag - Jag får flytta dit nu så att jag får lite levnads år i USA på nacken så att jag över huvudtaget får bli president. Jag kan bli efter Barack Obama!

Mamma - Men...han kommer ju bara sitta i 4 år...om han inte blir omvald, då blir det 8.

Jag - Ja...Och?

Mamma - Ska di bli USA:s president när du är 18 år!?

Jag - Haha, Ja..? Det Hade väll vart kul?

Mamma - Haha. Det ska verkligen bli spännande och se hur det går för dig i framtiden.

Paus...

Mamma - Men vi då?

Jag - Vadå?

Mamma - Ja, ska du aldrig komma och hälsa på oss....?

Jag - ...............hmm. Jo, det ska jag väll.








Snabb sammanfattning.


 

  • Jag ska spara ihop så mycket pengar att jag inte behöver jobba på 10 år. Åren 20-30.
  • När jag fyller 30 ska jag ha hittat någon som är villig att bli pappa och sen ska vi skaffa 7 barn.
  • Barnen ska heta Myra, Summer, Maximilliana, Princess Emilia den Andre, Nemo, Elliot och Tzatziki
  • Barnen ska få möjlighet att se hela världen innan de fyller 10 år.
  • Jag ska kanske bli Stylist
  • Jag vill inte bli försvarsadvokat
  • Jag har planer på att bli USA:s nästa president. (Men då har jag inte vart realistisk...)
  • Jag ska jobba svart på Santorini och semestra i Spanien med 3 månaders mellanrum..
  • Min man måste vara stark (men det är inget riktigt krav)
  • Och jag skojade om att bli Body Builder!
  • Och jag har ingen aning om hur det här ska gå ihop....


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0