Pappor & Döttrar Prioriterar Ganska Olika....

Idag har jag;

  • Vaknat ovanligt tidigt! Redan vid 08.40 och jag gick upp för att se om mamma hade hunnit åka för idag är nämligen första dagen på hennes nya jobb. Men hon hade åkt. Så jag la mig och såg sista timmen av 27 Dresses.
  • Gått till affären och skulle se om de hade Sofi's Mode men det hade dom inte så jag gick hem igen.
  • Klippt 1/4 del av vår trädgård. Första gången klippte gräset och det kanske blev lite ogämt och en och annan buske kanske fick lida lite men annars gick det bra. Ogämnheterna syns inte ;)
  • Och eftersom det var mammas första dag på jobbet så tyckte pappa att vi kunde städa upp lite hemma. Det slutade med att han gick ut för att skrapa bort den gamla färgen på huset, André var spårlöstförsvunnen och jag dammsugade hela huset!
  • Jag la mig och läste Elle och fick betalt för slitet. 120 kr, precis vad jag behöver! ;) Fast 20 var egentligen menad till en glass men glöm att jag tänker köpa glass för dyrbara kläd-pengar!! Pappor och döttrar prioriterar ganska olika....

Börjar också känna mig lite nervös inför lägret men det blir säkert jätte bra ändå. Matilda, är du nervös? ;)

Ikväll ska jag och familjen se en Beck film som går på 4:an. Eller jag och pappa ska iallafall det. Hoppas jag. Och jag ska försöka komma åt Ica-kortet så att jag kan köpa lite godis...ICA-kortet är en renguda gåva!!


Kommentarer
Postat av: matilda

jag är skitnervös! håller på och fokusera på att göra mitt bästa! :P

2009-08-10 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0