mysmaraton

Hallå ;)
Blir inte så många inlägg längre eftersom det är mycket som händer om dagarna; Skola, läxor, kompisar och fotboll + att när jag väl tar mig tid till datan så gör jag oftast annat. Bloggen kommer lite i andra hand men det får ni stå ut med!
Och i helgen kommer jag definitivt inte kunna blogga...sitter nu och försöker få den att gå ihop.  Allt verkade verkligen hamna just den här helgen!

Det är nämligen 2 matcher som ska spelas. 1 med flicklaget mot P18 och 1 med damlaget mot Dalhem C ute i Dalhem. Sen var det också tal om att jag och 2 kompisar skulle ha en liten "tjejmiddag" med mat, film och mys men den ströks vilket jag faktisk tycker är ganska skönt för annars hade jag inte klarat av den här helgen. Total strejk hade det blivit! Har så himla svårt att säga nej och välja bort grejer eftersom jag vill göra allt! Så det var skönt att den gick bort automatiskt.
Den 3 och sista grejen som måste struktureras in i schemat är Emma. Emma får en stor plats om helgerna eftersom vi inte alltid har möjlighet att träffas så mycket på vardagarna. Hon och jag hade iallafall planerat ett litet mysmaraton.

(Mysmaraton = tonvis med filmer och serier. Jag kan på förhand säga att det kommer bli Sagan om Ringen, inte mitt val, och självklart One Tree Hill, om jag har något att säga till om. Sen är det också tonvis med skratt, ibland tårar, att bara få gråta ut är skönt ibland, Ibland för glädje ibland för skit. Ja, mysmaraton är min och Emmas speciallitet)

Men hur får man ihop det här? Ja det är en fråga jag själv inte riktigt vet svaret på...Jag vill ju så gärna göra allt! Men "tjejmiddagen" är iallafall fram flyttad så nu är det bara 2 fotbollsmatcher och Emmas som ska klämmas in. Så jag, mamma, pappa och Emma håller nu på att få ordning på röran...


Kommentarer
Postat av: Jasmine

du måste säga till om du inte vill ha tjejmiddag :)

2009-08-27 @ 20:58:41
URL: http://bubbeldricka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0