...?

Nu är det jätte jobbigt!
Nu när jag var i affären så började jag sms:a med Emma och eftersom hon kommer hem ikväll/natt så bestämde vi att vi skulle träffas imorgon och självklart kolla in Medeltidsveckan. Kommer troligen vara där hela dagen om jag känner Emma rätt men det ska bli jätte kul sen så frågade Emma om jag ville sova hos henne imorgon kväll och självklart vill jag det...Men kl 18.30 imorgon har jag fotbollsträning och eftersom jag inte har tränat på flera månader så känns det väldigt nödvändigt och viktigt att gå på den träningen... Men eftersom jag nu kollade busstiderna så ligger det till såhär; Jag kommer till stan och där tar det stopp. Bussarna ut till Källunge slutar gå vid 16.00 någonting...

Så snart ska jag gå och prata med pappa och komma på en bra plan tills imorgon, eller rättaresagt ett litet kryphål till att slipap träningen. Får väl helt enkelt säga att jag springer på egenhand eller att jag absolut inte kommer ifrån Källunge!
Men vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0