blåsigt, jävligt och superhärligt!

Fick nyss reda på att jag börjar kl 8.40 imorgon. Super härligt.
Funderar på att gå upp vid 6 ändå och ha en riktig mysig morgon utan en massa stress! Eller kanske locka håret? Ja, då behöver jag verkligen gå upp kl 6 eftersom det tar 1.5 timme att locka mitt hår...
Nej men tänk vad mysigt att gå runt i mammas gamla (och då menar jag verligen gamla) ylle kofta och höra hur vinden viner och hur regnet smattrar på taket och sätta sig i soffan och se på MTV och dricka te. Fy vad mysigt!
Men, självklart kommer det vara soligt och 15grader varmt och jag kommer att väckas av solen och vara helt svettig och vipps är morgonen förstörd! Jag vill inte ha sommar och sol längre! Jag vill ha höst och rugg!
Men vi får hålla tummarna för att det blir som jag vill, blåsigt och jävligt och superhärligt!

Nu var jag inne och kollade på vädersajten klart.se och enligt dom så ska det; kl 6 imorgon bitti vara 14 grader och så är det en liten bild med ett litet moln med en stor sol bakom...Typiskt. Skulle ha bott i Björud för där var det tydligen blåsigast idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0