30 min halvtid

Hej Hej.
Sista dagen på helgen :( Gud vad fort det har gått!
Idag spelade jag iallafall match på IP. Det var mot Stenkyrka och vi vann med 4-0 tror jag det blev tillslut.
Det var en väldigt konstig match eftersom; i slutet av första halvlek så skadar sig en tjej i stenkyrka. Vi tror att hon bröt armbågen. Först så låg hon där jättelänge så vi bestämmde med domaren att vi skulle blåsa av och ta halvtid för det var bara 5 minuter kvar. Så vi hade säkert halvtid i 20-30 minuter innan ambulansen kom sen körde vi igen.
I första spelade jag yttermitt och i andra mittback. Det gick ganska bra.

Sen sjutsade mamma mig på cykeln hem och nu har vi bakat Tosca kaka som jag ska äta till The Rachel Zoe Project!

Kommentarer
Postat av: NATALIE

Ja helgen går väldigt fort! :P

2009-08-23 @ 17:30:22
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0