2.5 mil på tadem

Hej Hej!
Kom nyss hem från stan.
Emma och jag kom dit vid typ 12.15 då gick vi raka vägen ner till Almedalen och lämnade mina 3 böcker. Böcker som jag inte ens läst...
Sen gick vi upp igen och började leta efter en bikini till mig men efter 3 affärer var kl 13.00 och jag hade börjat tröttna så vi bestämde oss för att äta på MAX och min uppfattning om världens snabbmat-ställen har varit såhär;
Burger King
Sibylla
Max
McDonalds

Nu ser den ut såhär;
Burger King
Sibylla
McDonalds
Max

Usch vad ogott det var! Aldrig mer!
Sen gick vi och köpte lite godis och gick i fler affärer. Vi gick bl.a ner till Vero Moda och både jag och Emma hittade kläder. Varsinn klänning blev det! Emma köpte en baby-blå som är likadan som den jag köpte för några dagar sen. Inte för att det hjälper er men ändå. Och jag köpte en ljuslila tunn knytklänning ellr vad man nu ska kalla det. Jag är jätte nöjd och vi bestämmde att vi ska ha på oss våra nya kläder imorgon då vi ska se på bio. Det blir "Sommaren Med Göran" . Vi var t.o.m och reserverade biljetter idag. Fast det är inte riktigt klart att vi får än, Emmas pappa vet inte om något än...men det fixar sig alltid.

Så planen för ikväll;
Nu ska jag snart åka iväg till Fardhem (det var alltså inte När, man blir så förvirrad eftersom Gotland Södra har 3 hemma planer...?) och sen ska jag försöka ta kontakt med Emma och prata om imorgon och jag ska sova!!

Planen för imorgon;
På morgonen och förmiddagen ska jag försöka packa ihop allt inför lägret. iallafall det mesta. Sen ska jag ta en buss ut till Västergarn och så ska jag och Emma säkert vara där ute ett tag. Om det är fint väder så kanske vi snorklar lite men vi får se.Sen så ska vi iallafall cykla de 2.5 milen det är från Västergarn till stan, på tandem....och se "Sommaren med Göran" och sen efter filmen så antingen så sover Emma hos mig eller så ställer hon cykeln vid mig och åker bussen hem.
Haha. Jag är lite orolig hur det kommer bli att cykla 2.5 mil (!!!!) men det fixar sig nog....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0