17 augusti

Nu har jag inte bloggar på ett tag för att jag har vart på spelarutbildningsläger i Hemse. Det var super kul och jag ville nästan inte åka hem även fast jag längtade till min egen säng...
Underlägret så hade vi 4 träningspass, 2 matcher, 1 bad och 1 teori lektion. Och vi åt 5 gånger om dagen vilket var skit jobbigt, man var aldrig hungrig! Jag fick också träffa Göran Göransson och det var väldigt coolt. Det är nämligen så att han tränade Zlatan då han spelade i U12 landlaget. Skitcoolt! Det var han som hade teorilektionen och det var jätte kul och bra! Nästan bäst faktisk.

Sen efter 4 dagar kom mamma, Pappa och André och till min stora ilska så var vi tvugna att åka direkt till Dalhem, fast att de hade hunnit att lämna av mig i Vibble!! För André skulle spela match och dom skulle samlar kl 15.15 och vi var där kl 14.15. Suck! Så jag gick och köpte godis i kiosken och sen satt vi i bilen och kollade på P18 div 3 som mötte något fastlandslag. Efter 1 timme gick iv bort till lilla planen där jag såg 1 halvlek och sen lite på IFKs match på stora planen och sen satte jag mig i bilen och lyssnade på musik.
Och kl 18.00 var vi äntligen hemma! Då slängde jag mig i soffan och kollade på The Rachel Zoe Project.

Idag åkte jag till Emma i Västergarn med 10.35 bussen. Och då pratade vi en stund sen åkte vi med Tomas till Klintehamn och köpte godis och hjälpte till att lasta ved en stund. När vi kom hem åt vi mat och sen vid 15.00 gick vi ner till Piren och åt godis och pratade. Det var super mysigt. Det är verkligen vårt ställe. Så började vi prata om massa komplicerade, roliga och meningslösa grejer och vid 17.40 gick vi till bussen och jag åkte hem.
Skulle egentligen ha spelat match ikväll också. I Hemse. Haha. Med damlaget men Hemse lämnade återbud och som tur är blev det ingenting. Då hade det blivit 6 dagar med fotboll på raken och jag vet inte om jag hade klarat det riktigt..

För imorgon ska jag ju spela DM-final på Gutavallen. Ska bli super kul eftersom jag aldrig har spelat på Gutavallen, bara varit bollkalle åt svenska damlandslaget och vart med i Friidrott...Så att spela match ska bli jätte kul Plus att det är final också! Skikul! Mot Gotland Södra.
Men det är på kvällen.

På dagen ska jag och Emma gå på stan. Vi ska åka in kl 07.25 på morgonen och äta frukost på något café sen ska vi säkert gå runt i Visby och mysa och så. Blir säkert en glass på magasinet också.

Nu ska jag gå och lägga mig. Blir tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0