05.00 - Mamma kommer hem

02.15 - André och jag har låst, släckt, ätit natt mat så vi sätter på filmen Offside och efter 30 min så somnar vi i soffan.
05.00 - Mamma har kommit hem och väcker mig och frågar om vi inte skall följa med upp och sova klart där.
05.20 - Vi ligger allihopa i mammas o pappas säng och sover
08.11 - Pappa kommer hem och lägger sig och sover nere i soffan
11.20 - Jag kliver upp, äter frukost och ser på tv.

Mamma och jag går till affären och hyr två filmer; Changeling. En super bra och tänkvärd film som är baserad på en verklig händelse. Lite äcklig i mellanåt och jag rekomenderar er att inte äta medans ni ser. Den var 2 timmar o 16 min så när den är klar så var kl 15.00 och vi var tvugna att åka iväg på Andrés match.

17.40 - Vi är hemma

Ikväll ska vi äta Friterade bläckfiskringar! Min absoluta FAVORIT!! Och sen ska vi se en ganska ny Walander-film; Hämden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0