Test...

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Emilia Maria Söderholm
Smeknamn: Har inget speciellt, ibland "Emilio" av Jasmine
vad lyssnar du på just nu?: Chris Brown-With you
Beroende av: Kärlek, fotboll, choklad, saker att göra, vänner, familj
Favoritkaraktär(er) i bok: Rebecca Blomwood såklart ;)
Vad behöver du mest just nu? Kärlek
Vad tror folk om dig? Egentligen så vet jag inte riktigt...Att jag är ganska märklig kanske...
Vad säger du för att imponera på någon?: "Jag har spelat div 3 fotboll" men annars vill jag bara vara mig själv att bara vara.
Hur imponerar man på dig?: Är ärlig, självsäker och snäll. Lätt att visa kärlek.
Brukar du skratta för dig själv?: Absolut!! Every day
Vad står det i ditt 30onde inkomna SMS?: "Ja! Ha så kul imorgon" av pappa.
Vilken är din favoritmålning?: Ehh...någon som Emma gjort ;)
Vart bor du: Gotland, Vibble
Trivs du där:  Love it! <3
Äger du några converse: Aldrig i livet!!
Festar du mycket: Nix

Sprit, cider, vin eller öl:  Dricker inte
Brukar du bli för full: Skulle vara på läsk isåfall
Vad har du för mobil operatör: comviq
Är du allergisk i mot något: insektsbett
Har du haft sex idag: .Nej
Nästa mål i ditt liv:    Ha bästa sommaren ever och utvecklas som fotbollsspelare!
Hur svarar du i mobilen: "hej, de är Emilia"

Vem ringde du senast: Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?: Möt mig vid Åhlens
Antal timmar sömn inatt: 9 timmar
Sov du ensam:  aa
Tycker du om din pappa: Såklart!
Brukar du komma i tid: Nix, ofrivillig tidsoptimist
När mår du bra: PÅ sommaren när jag bara får vara...
När blev du fotad senast: Idag
Hur känner du dig nu:  Trött
Vanligaste färg på dina kläder?: Olika
Vad tycker du om fötter: Helt okej
Är du smart: Ganska tror jag väl..
Är du aktiv i skolan: Ja det tycker jag
Har du svikit någon gång?: ja
Har du blivit sviken?: Många gånger
Har du varit kär någon gång?: Några få...
Är du det nu?: Vet inte riktigt...
Var din första kärlek bra?: Sämst!!


Vad saknar du: Kärlek   
Hade du en bra kväll igår:   
Helt okej
Favorit dryck på morgonen: juice
Rakar du benen: Har inte hänt än
När brukar du gå och lägga dig: runt 21.30
Är du blyg: ganska
Sysslar du med någon idrott: fotboll
Vill du hellre ha mail än brev: nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte, kanske
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: Vet inte
Har du spytt offentligt: aa xD
Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag: Jag är tjej...?

Är du nöjd med ditt liv: Absolut!
Om inte, vad vill du ändra på: Inget!
Är du bortskämd: Alla säger det men nej...jag tycker inte det. Har bara snälla föräldrar
Vad gör du i morgon: Lever (förhoppningsvis..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0