Tisdag 28 April

Godmorgon bloggen.
Nu händer något så ovanligt som ett morgon-inlägg. Grattis!

Idag är det ju världens kortaste skoldag....slutar nämligen kl 12.30 och sen lunch men den kan man ju alltid hoppa över om det är äckligt men jag tror att det är Chicken Bitts (min favorit mat!!!!)  idag och då ska jag definitivt äta!
Sen skulle jag kanske hem till Jasmine och jobba med "ägglossningen" den ska vara inne på Fredag och vi har två problem;

1. Vår konstruktion är inte världens hållbaraste och jag har ingen aning om hur vanligt papperslim ska funka på ett ägg...Så, ja, för några lektioner sen såg jag vår ide och en vinnande men idag....nja....jag tror att vi måste fila lite till.'

2. VI ÄR TYP KNAPPT HALVVÄGS!

SUCK, och den här uppgiften är typ avgörande om vad man får som betyg...varför!? Och om man inte klarar det nu får man jobba med den ända tills 9:an tills man klarar det och jag orkar verkligen inte! Hoppas, Hoppas att det funkar!!

Och sen om det inte blir Jasmine så ska jag nog springa 5km när jag kommer hem, äta, äta, vila, äta sen till träningen där vi ska prata lite taktik och så inför matchen mot Stenkyrka den 3 maj. Vi brukar ha tufft mot dom, utomhus förlorar vi på att de sätter så hög press och vi springer Offside stup i ett och innomhus har det vart otur. Vi förlorade ju både Futsal-finalen och ICAcup-finalen mot dem så det blir  nog ett laddad möte....

Och måste ju börja komme igång med min löpning, jag vet att jag sagt det jätte länge nu men tiden elle rorken har inte funnits men nu när det börjar dra ihop sig till vårruset plus mitt kassa resulttat på Bip-testet plus Jogg.se som väntar på lite ifyllning så måste jag verkligen komma igång...så jag är nog såilla tvungen att springa även fast jag ska till Jasmine och till träning...SUCK.

Nej, nu börjar jag få lite smått brottom så Hejdå!

Ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0