Brakfesten...

Vad hände igår kväll då!?

Haha, jo. Måste säga att det var en av "gängets" lugnaste festen. De två som absolut inte tål varann höll samms och var faktisk eniga på många punkter!
Kan iofs vara för att ämnet Politik aldrig kom upp, vi har lärt oss att inte ta upp det när alla är tillsammans...
Det var heller inget spel som kunde ställa till det utan bara lite musik som väckte massa minnen, prat om Bröllopet i September (ser verkligen fram emot det!!) och god mat!

Kom väl dit vid 17.00-18.00 sådär och åt Julmat; Sill, potatis, ägg och lite sånt. P rotade fram sina gamna skivor som väckte massa minnen hos allihopa tror jag. Såg lite film och vid 20.00, nått sånt, var maten klar på grillen. Sen satt jag och M och lyssnade på alla vuxna som pratade om vapenlagar, samurajsvärd, jobb, fotboll, någon Per och bröllop såklart. Var ganska kul men efter 1 timme hade vi båda fått nog så jag och M tog med "A Cinderella Story" och "Förortsungar" ut på K's kontor och såg dom, sen när båda var överstökade höll alla på att gå hem...Klockan var bara 24.00, mycket ovanligt med en sån tam kväll måste jag säga. Fast ganska skönt också.

Får väl vänta tills Burgsvik, där blir det nog andra bullar :)
Åhh, längtar! Och så ska H med till Burgsvik också, jätte roligt! Synd bara att J och A inte följer med, men för husfridens skull kanske det är lika bra..
Nej, usch vad jag längtar tills i sommar! Är sugen på att lägag ut ett schema på allt jag ska göra så ni får sen, men det får nog vänta lite tror jag. Det är så mycket som är oklart. Men det blir väl Stockholm, Burgsvik, Oskarshamn och väldigt mycket här på gotland.

Nej, om jag ska hinan duscha innan Gossip Girl så är det väl dags att göra det nu.

Vad ska ni göra imorgon då? Är lite sugen på att vara med någon imorgon, så vi får se.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jo disignen var fin :) en sjua kanske

2009-04-12 @ 18:32:33
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: nina

Din bloggdesign får en 8:a av mig. Stilren, fin, trevlig kategori indelning, jättefin header.

Ha en trevlig kväll!

2009-04-12 @ 18:33:32
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

ååh tack :D gud vad glad jag blev av din kommentar!

ja det är min tatuering :) den är helt äkta, haha.

det betyder "av hela mitt hjärta" på latin :)

2009-04-12 @ 20:50:02
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: matilda

vilket bröllop? :)

2009-04-12 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0