"ägglossningen"

Hej allihopa.
Hur har ni haft det idag?

Jag har haft det riktigt mysigt faktisk. Satte ju klockan på 05.45 igår kväll men tror ni jag kom upp imorse då!? Nej, jag lever som en Zombie på morgonen, jag hörde inte ens att den ringde, så sover jag ända tills den slutar ringa! Helt sjukt!
Så jag kom upp 6.30, inte fy skam det heller men men. Gjorde allt det där man gör på mornarna och så cyklade jag till skolan. Där var det matte, jag gjorde klar Diagnosen, sen Engelska och där var det miniprov på Verben och "Were, was, are, Is, Am, Has och Have" det var ganska lätt och jag tror att det gick rätt bra, men det hade vart någe strul med min "book Review" så jag fick inte den men jag tror att det gick ganska bra och Eva är ju min favorit lärare efter Henke så det ska väl inte vara några större problem.
På svenskan skulel man typ skapa en karaktär med hjälp av olika saker, inte så kul men en bra sak för att få tiden att gå sen läs sen mat ;) Mina älskade chicken Bitts! <3

Efter det gick jag och Jasmine till Singan och köpte godis. (köpte för 15 kr var exakt, helt otroligt!) sen så fick vi tag i Henke som fick hämta vår "ägglossning" sen sprang jag och Jamsine runt p åskolan och hämtade massa grejer som vi behövde i, säkert en kvart, sen, äntligen, fick vi sätta oss i Gröna Rummet med varsinn påse godis och vår "ägglossning". Och där satt vi i några timmar och lyssnade på musik, skrattade ton med skratt, pratade, åt godis och jobbade. Super mysigt.

Sen vid 14.00 åkte vi hem. I brevlådan möttes jag av bilderna på mig som vi tog för några månader sen...och Vecko Revyn, så nu har jag suttit och läst den och så. Skulle egentligen ha vart ute och sprungit idag men jag orkar inte den plus att träningen börjar snart. Får ta det imorgon eller i övermorgon eller nått sånt. Haha

Och ikväll efter träningen ska jag cykla till P18 och se Jamsine och hennes lag när de spelar fotboll, tar säkert lite bilder då som ni kan få se, jag håller er uppdaterade iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

haha, jag hade jätteroligt och mysigt idag! måste göra om det någon gång! :) ja och du får ta kort på mig när jag springer på planen! :D

2009-04-28 @ 15:32:17
URL: http://sweetjasmine.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: hehe ja=) älskar kläningen!

2009-04-28 @ 18:14:07
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0