Back to this

Det kliar så fruktansvärt i fingrarna så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Eller, det där var en lögn, jag ska börja blogga lite smått igen tror jag. Bara lite. Sådär försiktigt. Om saker som jag vill skriva om och inte om det jag borde skriva om. Eller om det som andra skriver om. Inte om att jag ska se Big Brother om 10 minuter eller om att jag är sen till skolan. Nej, det här ska kommer från hjärtat. Glädje och smärta. Vi får se vart det leder.

Vad gör jag?
Radera allt tidigare eller behålla? Är jag samma tjej som skrev allt det där tidigare? Är dte någon jag är stolt över? Någon jag vill minnas? Självklart är det det men vill jag ha kvar det ändå?
Designen är iallafall nr 1, ska jobba hårt för att få fast någonting bättre än tre ( fast förmodligen en och samma) hund (ar).

Kommentarer
Postat av: mommo

vad jag har längtat

2011-06-13 @ 15:57:25
Postat av: Mimmiiiss

Ta en chans i veckans blogg och få ca 500 (eller mer) garanterade besökare till din blogg! Puss

2011-06-15 @ 15:19:06
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.



[email protected]

2012-01-02 @ 14:47:14
Postat av: Sara

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

2012-05-10 @ 08:53:07
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0