Next Träning

Jag har verkligen fått så otroligt mycket gjort den här helgen! Haha kanske för att Emma är bortrest och inte "tvingar" mig att se på One Tree Hill hela dagarna. Hihi <3
Skulle egentligen vart med Jasmine en stund idag men det blev inte av. Mycket tråkigt, får ta det en annan dag.

För idag gick jag upp Ûbertidigt och kollade på Amazing Race (precis som alla andra söndagar) och nu börjar det bli riktigt spännande!
Sen började jag klippa och sy i mammas trasiga Pyjamasbyxor som jag ville göra till shorts. Det tog väl ungefär 1 timme tror jag eftersom jag tröttnade mitt upp i allt och började spela massa tråkiga spel på Facebook istället... haha.

Sen åkte vi till Svajde och åkte skidor i några timmar och jag har precis kommit hem därifrån. Och om en halvtimme kommer Mathilda hit och så ska vi cykla till träningen. Hon ska bara kolla och jag ska träna fram min kondition igen. Haha.


Kommentarer
Postat av: ' * ♥ . p o u l i n e . ♥ * '

sv: yes , leggings ska're va! :D

2010-01-17 @ 18:21:54
URL: http://poulines.se/
Postat av: Linn

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-08 @ 14:17:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0