Mitt 2010

Vilket år det har varit! Men istället för att dra upp allt gammalt som alla andra gör så väljer jag att blicka framåt och berätta om mina planer inför 2010.

  • Växa som person (gäller egentligen för alla år)

 

  • Spendera en tredje sommar ute i Burgsvik med några nära och förhoppningsvis följer Emma med i år.

 

  • Göra min allra första utlandsresa ensam utan familjen och också min allra första utlandsresa tillsammans med Emma! Kommer bli så himla kul att träffa alla folk från andra längder och att få se England kommer bli otroligt!

 

  • Konfirmera mig (i England)

 

  • Planera en resa till Thailand tillsammans med familjen i början av 2011.

 

  • Planera språkresan sommaren 2011.

 

  • Göra tradition av Bussluffen med Emma.

 

  • Bli en bättre fotollsspelare.

 

  • Förbättra mina betyg.

 

  • Ha en helt fantastisk sommar.

Aa, det är allt jag kommer på just nu. Många resor som jag ser fram emot :)


Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Hm, det enda jag kan tipsa dig om är att kolla bland mina photoshoptips & bloggtips (: Hur man bygger upp en design är väldigt individuellt från designer till designer & design till design!

2010-01-02 @ 23:57:21
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0