Tråkigt-aktiv blev roligt!

Sådär. Så här aktiv har jag inte vart på ett tag...eller ja, iallafall inte så här tråkigt-aktiv, fast idag var det ändå kul. Först så var ju jag och Mamma på stan, men det vet ni ju redan och sen städade jag runt bland mina prylar och kläder och det vet ni ju också, men vad ni inte vet är att jag faktisk är klar :) Hihi. Det tog 3 timmar och jag är väldligt glad att det gick så snabbt, jag trodde ju att det skulle ta dagar!! Men nu har Blogg.se lite problem verkar det som eftersom jag inte kan ladda upp några bilder men det kommer såfort som möjligt. Både bilder från Stockholm, när jag och Emma var där och lite Före/Efter bilder från idag. Enjoy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0