Cykeldagen

Ja, då är den årliga "cykeldagen" över för i år. Ganska skönt faktiskt. Hoppas bara att vi vinner så vi får "sitta" nästa år!!
Och för er som inte vet vad cykeldagen är för något så är det en dag där alla klasser cyklar klassvis runt på en bestämmd bana som kanske är 1mil-1,5mil lång och påvägen så finns det massa stationer.
Några av sakerna vi fick göra var att snyta björnar, spotta Grodor och ha ballonger mellan benen...

Och imorgon bitti åker jag och Emma på vår första resa ensamna tillsammans. Ska bli sjukt spännande ;)
Ganska skönt att vi bara ska vara där över dagen eftersom man inte behöver släpa på så mycket packning. Jag ska bara ha med min bruna "ment to be" väska fullproppad med saker och förhoppningsvis så blir den inte så himla tung. I värsta fall får jag väl köpa en väska till när jag är där...haha, om det blir för jobbigt att få plats med allt i en menar jag. Men då flippar väl bror min ur när jag kommer hem...Haha.
Får hoppas att förkylningen inte är så jobbig imorgon och att det inte blåser och att det är lite mulet/soligt och inte för varm och inte för kallt imorgon. Kraven är många.

Någon mer som ska se Sverige - Norge ikväll föresten?

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Har lagt upp den nya designen nu, skriv gärna vad du tycker om den!



Trevlig helg!



Leonard



2009-09-05 @ 14:16:09
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0