YES!

Nu har jag snart betat av den här veckan med mycket plugg!
Idag var det alltså dags för matteprovet, fasansfullt! Men jag blev så glad när Henke berättade att jag klarat en grej som betydde jätte mycket för mig att klara! Det handlar om bassystemen med binärabasen  (1 o 0) och vårt bassystem med siffrorna 1-9 och så. Super duper svårt men jag klarade det!

Ikväll ska jag äta mat på Lilla Elefanten med laget. Hoppas verkligen att det är god mat där! Är inte så sugen på pizza, hoppas det finns lassange ;)
Men nu borde jag egentligen sitta fastnaglad vid Soboken. Usch! Har någ aldrig haft ett så jobbigt prov! Och det är så jobbigt att det är ett rätt viktigt kapitel och en viktig del i SO:n och Europa...suck.
Men eftersom det alltid löser sig i min värld så går det säker bra!

Nu måste jag ner och råplugga och sen åker jag nog!
Hej:D

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Åh, men hur kommer det sig att du känner dig så bra när du sett det? Jag ska försöka titta på det, men jag har inte så mkt tid just nu! /:

2009-10-15 @ 18:02:34
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: matilda

jag klarade oxå det! :) det är fettsvårt :S

2009-10-15 @ 18:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0