Weekend

Igår var det ju som sagt den 9 Okt...Usch, hämska minnen!
Emma och jag gick till McD och köpte muffins och kaffe och satte oss. Efter en kvart hade Emma kommit halvvägs medans jag bara hade sörplat lite...

Vi satt i ca 40 minuter och försökte få i oss kaffet, eller jag försökte få i mig kaffet. Emma verkar ha otroligt lätt för kaffe men jag går nog i min "farbrors" fotspår; Han är 37 och dricker fortfarande inte kaffe! Det är rätta tackter det!
Vi handlade lite godis och bröt godisförbudet 5 dagar för tidigt men det blev väldigt bra ändå. Men jag kan väll inte kalla det godisförbud direkt...jag har ju i princip ätit godis under hela godisförbuds tiden...Om man går runt och tänker "Den här stunder kommer aldrig igen och för att göra stunden perfekt så behövs lite godis..." och eftersom jag är den jag är så äter jag ju såklart godis när jag vill äta godis. Mamma är ju inte direkt stöttande heller, som alla andra föräldrar så är hon väl lite emot det här med godis på vardagar ändå kom hon i onsdags med en hel skål och i torsdags var farmor inne med choklad...SUCK! Så det här med godis förbud är inte riktigt min grej...jag tränar ju mycket och sålänge jag gör något medans jag borstar tänderna så kan jag borsta hur länge som helst :)

Vid 20.30 gick vi i kylan ner till Gården och där satt vi mest och pratade om allt möjligt. Som vanligt.

Vi gick hem vid tolv och då satt Emma med mig i knät och kollade One Tree Hill, i 3 timmar. Jag måste erkänna att jag somnade lite då och då, som jag alltid gör, men jag har ju sett det tusen och en gång redan så det var bara skönt med lite vila. Sen vid 3 gick vi och la oss.

Imorse började vi dagen med One Tree Hill (känns verkligen som att jag börjar få in Emma på rätt spår) och efter ett par avsnitt så gjorde vi oss iordning och började cykla till Västergarn (ca 2mil). Efter 1,5 timme var vi framme. Jag fick träffa Helena, vi fikade lite och sen tog jag bussen hem vid 15.00.

Ja, sen har det inte hänt så fruktansvärt mycket mer.

Imorgon är det fotboll igen. ÄLSKAR DET! Håller på att dö nu när det inte är träningar men just nu känns det ganska skönt efter som det bokstavligen kommer bli fotboll i princip hela dagen imorgon. Först vid 11.30 så är det samling på P18. Dags för andra kvalmatchen. Super! Sen direkt efter, om dom inte t.o.m överlappar varann så är det distriktsträning fast den håller bara på i 2 timmar så det är ju skönt. Så på Måndag kommer jag vara stendöd!! Hoppas att svenska provet är rättat så jag iallafall blir garanterad en god nyhet för det kan inte ha gått dåligt!!

Nu blir det sådär fasikens mycket text igen men det blir lätt så när man bloggar för att skriva av sig och inte för just bloggningens skull...Sorry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0