We belog there!

Förra året var det ungefär samma visa; Ska IFK Visbys damlag försöka kvala upp i 3:an? Och liksom i år blev svaret JA!
Kommer inte riktigt ihåg vem vi spelade mot i första matchen men jag var med och vi spelade på Rävhagens konstgräs. Andra matchen var jag i Turkiet och den matchen spelades på Hemmaplan mot KIK. Kommer inte ihåg några resultat med poängen är ändå att vi blev kvar i 4:an ytterligare ett år till. Nu är vi här igen! Varför? Jo för att vi ska spela i 3:an, om vi vinner mot AIK och Hemse med ca 20-0 så måste det ju betyda att vi måste ha bättre motstånd!
Imorgon är det dags igen. Den första av 2 kvalmatcher spelas imorgon på Hemmaplanen mot P18/Dalhem. Ja, för ni såg väl annonsen i tidningen idag? :)

Ska bli jätte kul!! Hoppas att vi vinner <3

History: http://www.helagotland.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=5537439

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag!

2009-10-03 @ 15:17:35
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: ewa

why not?! ^^

2009-10-03 @ 17:30:28
URL: http://ewak.blogg.se/
Postat av: Naima

Hej vännen !



Jag är en tjej som heter Naima och bedriver en blogg med just nu 240 läsare par dag jag vill jätte gärna att det ska fortsätta växa och vill också bli Finlands bästa bloggerska, Varför ? Ju för att i Finland finns inte många bloggare och det skulle vara jätte roligt om du skulle vilja hjälpa mig med det.

Men det är jätte snällt av dig om du gör en länk till min blogg ockå . Gärna ?. Jätte gulligt av dig säg till det också så får du länk av mig också .



Kram // Naima ( www.naaimas.blogg.se )

2009-10-05 @ 11:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0