Usch För Förändring

Ikväll är kvällen jag har väntat på. Jag har fasat för. Vart nyfiken över. Undrat, tänkt, funderat, frågat, pratat, gråtit, vart förvirrad över.
Jag ska nämligen träna med P18 IF's f95 lag.
Vid det här laget har jag pratat med de flesta jag velat prata med och jag har även hunnit prata med folk jag helt bara velat springa ifrån när ämnet kommit upp.
Det har vart tungt. Inte för att jag tror att P18 är ett dåligt lag med dålig stämning och dåliga tränare utan för att lämna IFK.
Jag har spelat fotboll i ungefär 4-5 år och alltid i IFK så om det inte hade vart jobbigt så hade ju något inte vart rätt. Eller hur? Usch för förändring!

Men det blir väl förhoppningsvis bra. Så P18 Here I Come!

Kommentarer
Postat av: matilda

ta det lungt! vi tar hand om dig :)

2009-10-29 @ 17:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0