Thoughts

Imorgon är det alltså dags för yrkesmässa. Ska bli sjukt spännande, roligt, intressant, ALLT! Förstår dock inte riktigt hur det är upplagt? Går man runt som på en marknad i olika bås och lyssnar, läser och ställer frågor eller sitter man i en aula där alla får berätta lite om alla olika program? Nej, gud jag har ingen aning!

Hur är det då med mig och min framtid?

Jag har, ända sedan flera år tillbaka, haft jätte stora drömmar och mål i livet men nu när det är så nära så är jag jätte rädd och skakis...Den färmsta frågan är ju; Ska jag plugga kvar här på ön eller ska jag någon annanstans? Men det antar jag att jag bestämmer om 2 år eller nått, skuta upp det kommer jag iallafall göra.

Min största dröm är ju att komma in på ett fotbollsgymnasium, helst Växsjö. Och då kan man välja mellan antingen Naturvetenskapslinjen eller samhällslinjen och då verkar det vara i inriktning på Ekonomi, men om jag ska gå samhälle vill jag ha inriktning på språk...

Aja, det var iallafall lite tankar, Hej!

Ps. Jag fick MVG- på Engelska provet idag! Yes ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0