Önska mig lycka till!

Nu börjar skolan verkligen komma igång på riktigt, eller lärarna börjar iallafall komma igång! Kan inte förstå varför de måste lägga proven under samma veckor, under samma period!
Förra veckan hade vi ju Engelska provet (MVG-) och svenska provet som jag får tillbaka imorgon.
Och den här veckan väntar ytterliggare prov och lite läxor såklart. SUCK! Tur att jag klämmer in en liten lilllördag mitt i!


Tisdag ~ Haha okej, på Tisdag har vi nog faktisk ingenting. Säker någon lektion till datasalen för att fylla i någon matris eller så men jobbigare än så blir det nog inte förutom plugg efter skolan förstås.

Onsdag ~ Läsa lite sidor +svara på 7 st frågor innom ämnet magnetism, där det faktisk börjar lossna för min del. Blir så glad när jag fattar! Och sen fick hela klassen omprov på engelska Genitiv. Hatar garamatik!
Sen på eftermiddagen ska jag till Emma och vi ska fira Robin Hoods födelsedag. Hur töntigt det än låter men jag antar att sålänge jag och Emma är kompisar så kommer ingen av oss riktigt växa upp. Vi kommer troligen kolla på Robin Hood hela eftermiddagen, lite presentutdeling, iallafall från min sida och sen ska jag troligen sova där. Om mamma tillåter annars får jag prata med pappa...han brukar gå med på det mesta. Pappor och Döttrar brukar gå så bra ihop ;) Haha.

Torsdag ~ Morgonen kommer väl börja med att halva familjen Djurberg mobbar mig för något, alltid hittar dom på något. Sen åker jag och Emma från Västergarn, troligen skittidigt och troligen och förhoppningsvis så har min halva av klassen sovmorgon så jag slipper stressa så hemskt. Samma dag har vi det fasansfulla matteprovet...Vågar inte ens hoppas på något men om jag ska vara riktigt ärlig och försöka förutspå något nu i förväg så tror jag att det kommer gå super duper bra! Känner på mig att det här med negativa tal är min grej men det ska jag låta ha osagt tills dagen med provresultaten...

Fredag ~ SO prov. Måster verkligen verkligen plugga till det eftersom jag i nuläget inte kan någonting! Och sista genom gången är imorgon och jag tvivlar starkt på att vår lärare kommer kunan klämma in 12 punkter på 40 min...så det blir plugg plugg plugg. Plus att det är ett super tråkigt ämne..Det är Europa med inriktning på Jordbruk, ekonomi och natur/klimat och sånt. Ingen höjdare.


Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Har dragit igång en "Music Awards" på bloggen, rösta gärna på din favorit! :D



Hoppas du får en trevlig kväll! :)



Leonard

2009-10-12 @ 21:16:11
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Har dragit igång en "Music Awards" på bloggen, rösta gärna på din favorit! :D



Hoppas du får en trevlig kväll! :)



Leonard

2009-10-12 @ 21:16:32
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0