Nu är det dags!

Idag är det äntligen dags för kval! Hoppas att tidningarna skärper sig och skriver något vettigt imorgon hur det än går. När vi spelade DM-final på Gutavallen för ett tag sen och förlorade med bara ett par mål så stod det sen i tidningen att: En tjej som jag nog inte ska nämna vid namn Krossade IFK!" Vilket var en stooor överdrift!

Men vi får väl se hur det blir imorgon. Idag är det iallafall matchen, ska snart åka dit för samling sen blåser vi igång kl 12.30 har jag för mig. Efter matchen ska jag fira lite (eftersom vi förhoppninsvis vinner), äta, dusha och sen ska jag och mamma kanske åka upp och se Herrarnas sista match kl 16.00. (Eller jag tror iallafall att det är den sista...)

Så idag blir det en riktig fotbollsdag men jag måste tyvärr klämma in lite plugg också eftersom det är Eng-prov imorgon och jag måste räkna typ 10 sid matte tills på Tors eftersom då har vi matteprov och på Fredag är det svenska prov...SUCK!

Önska min lycka till nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0