Live To Win ~ Andreas Carlsson




För kanske lite mindre än 1 år sen läste jag en text av Andreas Carlsson (ni vet, han i IDOL) och där skrev han något som kanske inte förändrade mitt liv men något som hjälp mig fokusera ibland när det är tufft och något som jag alltid kommer bära med mig och om jag någonsin tatuerar mig är det just den frasen som kommer bli inbränd!
Frasen är...; If You Can Dream It You Can Be It. Kan inte få nog av dom orden!
Sen den dagen har Andreas varit lite som en förebild för mig. Inte för hans framgångar innom musiken utan mer varför han är där och hur han kom dit.
Nu släpper han en bok, eller ja, han släppte den för några dagar sen och jag kommer definitvit köpa den!
Den heter " Live To Win "!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0