Jag ryter ifrån!

Nej nu måste något göras! Det här går inte längre! Jag är inte nöjd.
Min blogg har förvandlats till en dagbok, en sida där allmänheten kan följa min vardag från att jag stiger upp på morgonen tills att jag skriver Gonatt på kvällen. Eller okej, det blir ju inte riktigt så utan mer såhär: När jag kommer hem ifrån skolan och känner att jag vill skriva så sätter jag mig och skriver vad jag gjort på dagen i ett långt och tråkigt inlägg som jag hatar och sen gör jag så dag efter dag efter dag! Och jag vet inte vad ni som läser tycker men jag tycker att det är tråkigt och jag står inte ut med att ha det så!

Så något måste alltså göras, för det första ska jag inte ha så bråttom. Om jag ska skriva något så ska jag göra det för att jag har något att säga och att jag har tid och slipper stressa från orden, då blir det bara tråkigt!
Så det ska bli mer tankar, ord, bilder och när det händer något extra kul i min vardag så tänker jag ju såklart skriva om det men jag tänker verkligen trappa ner på de tråkiga inläggen! Jag måste börja skriva en blogg som jag faktisk skulle vilja läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0