In the paper

Ni har väl inte missat var som skrevs om oss i de Gotländska tidningarna?

GA; P18/Dalhem tog ledningen med 1-0 i den 16:e minuten genom Erica Henriksson, men knappa sex minuter senare kunde Agnes Ahldrin i IFK kvittera, så långt var hemmalaget med.
- Vi hade lite svårt att tagga igång. Vi har spelat många viktiga matcher på slutet av säsongen, så det blev lite krampaktigt i början från vår sida, säger Jenny Svanberg, tränare P18/Dalhem.
Och när P18/Dalhem kom igång så föll också målen, Clara Markstedt gjorde två mål, Jenny Lööf och Anna Ericsson ett var.
Returen nästa söndag.

GT; Ett division 2-förstärkt P18/Dalhem hade inga problem att vinna första kvalmatchen mot IFK Visby om den gotländska platsen i division 3A. P18/Dalhem vann på Västerhejde IP med 1-5 (1-3).
- Det var ganska rättvisande hur matchbilden såg ut, men IFK ska ha en eloge för att de krigade bra hela matchen, säger lagledare Claes Pettersson.
Returen spelas nästa vecka.

Och som sagt; returmöte nästa Söndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej nice blogg, kolla min blogg. Driver om att jag är en iranie på rymmen. Bara video inlägg!

www.zule.blogg.se

2009-10-05 @ 19:35:08
Postat av: Anonym

Hej nice blogg, kolla min blogg. Driver om att jag är en iranie på rymmen. Bara video inlägg!

www.zule.blogg.se

2009-10-05 @ 19:35:09
Postat av: Anonym

Hej nice blogg, kolla min blogg. Driver om att jag är en iranie på rymmen. Bara video inlägg!

www.zule.blogg.se

2009-10-05 @ 19:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0