Home Sweet Home

Den här veckan blev det inte mycket hemma. I onsdags till Torsdags sov jag vid Emma.
Torsdags åt jag mat på Lilla elefant med Laget.
Igår var jag på ÖB med Jasmine sen väntade vi på bussen i 30 min. Kom hem och efter 10 min ringer Emma och frågar om jag vill sova hos henne. Jag tar ett djuptandetag och ringer Mamma, säker 1 miljard gånger men hon svarar inte. Sen ett försök till pappa och hon svara och säger att dte går bra.

Emma säger att de kommer om 5-10 min men...Jag står ute i dugg regnet och kylan och väntar i 30 min eftersom (!) Emma inte sagt till sin mamma att hon hade sagt till mig att de skulel hämta mig om 5-10 minuter. Så först åker de och hämtar Emmas lillebror på fritids, hon pratar glatt (och länge) med personalen där...utan att Emma säger något. Sen åker de förbi affären och handlar och hyrfilm, Emma säger fortfarande inget.
Och precis när de svänger in på min gata och Emma ser att jag står UTE och väntar så berättar hon för sin mamma...Haha.
Sen idag var vi på invigningen av fornsalens "evulotions utställning" och nu är jag äntligen hemma! Men...det varar inte länge. Om 45 min ska vi gå iväg till Kenneth och Petra och så ska vi äta och se på "brölopps-filmen". (Pappa filmade ju hela vigseln) och jag antar att vi inte kommer hem förens alldels försent och jag har verkligen ingen lust!


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Åh, tack Emilia!

Vad glad jag blir <3

2009-10-18 @ 11:08:36
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0