Nystart...igen

Precis nu, från ingenstans, fick jag något sånt enormt sug efter att blogga igen. Det har ju blivit väldigt glest mellan inläggen nu under ett par månader, eller det kanske bara är veckor men det känns minsann som månader!
Tiden men framför allt viljan och suget har helt enkelt inte funnits men nu har både viljan och suget kommit tillbaka men tiden är det väl fortfarande lite frågetecken runt men om man inte har tid så får man ta sig tid!

Och som alltid när jag har haft ett litet uppehåll eller en liten svacka så vill jag ha en ren nystart! Lite förändringar och nya grejer.
Och varje gång jag säger såhär så gör jag en liten lista och det är sällan jag faktisk följer den och uppfyller de nya kraven men jag ska än en gång försöka ;)

  • Ny design
  • Mer bilder
  • Lättare och läsligare text. Inte så långa stycken och mer varierad.

Sen är det några hemliga grejer också som ni kanske får veta mer om sen ;)
Nu ska jag nog gå och lägga mig, kanske framför Coco Chanel filmen man fick i Plaza idag. 3 timmar lång men man måste ju börja någonstans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0